Показать сообщение отдельно
Старый 14.07.2011, 18:47   #219 (permalink)
Login
Бронза
 
Аватар для Login
 
Регистрация: 29.11.2010
Сообщений: 534
Репутация: 170
Login is an unknown quantity at this pointLogin is an unknown quantity at this point

Награды пользователя:

По умолчанию Re: Holdem Manager - настройка

Цитата:
Сообщение от Login Посмотреть сообщение
Полетел у меня ХМ. Вот такую фигню выдает при запуске:
Вложение 116
Переустановил, тоже самое выдает.
Написал в саппорт. Ответили следующее:
Hi,

Make sure windows is fully updated until 'No New Important Updates are Found', including Internet Explorer 9 (even if you use a different web browser) and change your Windows Control Panel > Regional Settings Format to English (USA).

1) Close HM and the Table Manager.
2) Delete > \Holdem Manager\Config\prefs.xml. If you want to reset your HUD panel positions also, delete: pospref.txt, and pospref2.txt, and pospref4.txt.
3) Start HM< Auto Import, Open the Table Manager, and test on a single cash table.

If none of that helps, I would suggest a clean reinstall:

FAQ - Hold'em Manager Poker Tracking Software :: Using Revo Uninstaller

FAQ - Hold'em Manager Poker Tracking Software :: Reinstalling HEM without Losing Preferences

1) Export any custom HUD configs individually, make a backup of your C:\Program Files\RVG Software\Holdem Manager\Config folder, and any other important files. If you have custom filters/reports/stats, just copy the entire \holdem manager folder before uninstalling.
2) Uninstall HM with Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily using the Deep setting. You do not need to uninstall PostgreSQL.
3) If given the option, on the 2 following screens of Revo, remove any registry entries and leftover files.
4) Reboot your computer
5) Install the complete setup of HM: http://www.holdemmanager.com/downloa...ager_Setup.exe. You should un-check the PostgreSQL Option when running the combo installer.
6) Test if it for a while and see if it works

Regards,

fozzy


Делал все как написано, тот же результат. Ту же табличку выдает. Даже не знаю что делать. Еще раз написал, не уверен, что тоже самое не ответят.
Проблема так и не решилась. Спасла только переустановка операционки, и то, почему-то, только со второго раза...
Login вне форума   Ответить с цитированием